Hoofdpijn2018-09-26T10:59:22+00:00

Hoofdpijn en Clusterhoofdpijn therapie

Meer info aanvragen

Ook Clusterhoofdpijn is te genezen!

Clusterhoofdpijn wordt door velen vooral ervaren in de buurt van één van de ogen en/of de slaap. De extreme hoofdpijnen in dit gebied is voor sommigen onhoudbaar en de gewone pijnstillers zoals paracetamol en ibuprofen hebben weinig tot geen gewenst resultaat.

Bij het vooronderzoek in onze praktijk wordt gekeken welk type hoofdpijn u heeft.
Dit vooronderzoek bestaat uit een uitgebreid lichamelijk onderzoek en bloed- en urineonderzoek. Zo krijgen wij inzicht in het functioneren van uw hormonenhuishouding en uw type hoofdpijn.

Naar aanleiding van de uitslag van het vooronderzoek wordt er een behandelplan opgesteld voor u. Als het blijkt dat de hormoonshuishouding verstoord is, kan deze hoofdpijn goed met de Endocriene regualtie therapie behandeld worden.

Gratis informatiepakket
De Migraine Praktijk Nieland op SBS6 over clusterhoofdpijn

Clusterhoofdpijn is ook hormoon gerelateerd

Dit is daarom ook zeer effectief door middel van de Endocriene regulatie therapie te behandelen. Ook hier is het belangrijk de oorzaak van de hormoonstoornis te onderzoeken. Op deze manier kan deze hoofdpijn ook succesvol behandeld worden.

Waardoor ontstaat hoofdpijn?

Een vaak voorkomende oorzaak van hoofdpijn is een hormoonstoornis, als hier sprake van is kan er regelmatig of zelfs dagelijkse hoofdpijn ontstaan.
Bij het vooronderzoek wordt vast gesteld of uw hoofdpijn ontstaat vanuit een hormoonstoornis.

U wilt meer weten?

Vraag gratis informatie en het gratis boek “Migraine is te genezen” aan. (Deze informatie is gratis en vrijblijvend – Uw gegevens worden door ons vertrouwelijk behandeld, conform het medisch beroepsgeheim en nooit aan derden verstrekt.)

Gratis info + e-boek